O kathe anthropos exi mesa tou dio fones, ekini tis logikis ke ekini tou sinesthimatos. Pia apo tis dio fones tha iperisxisi ke tha ipokinisi ton kathe anthropo? Agnosto.
Analiontas tin foni tis logikis, tha prepi na anafero oti i logiki ine kati ipokimeniko, an skeftis to gegonos pos, to ti ine logiko ke ti oxi, diamorfonnete apo tin kinonia ke tis pepithisis pou mas kaliergoun. Afti i foni lipon, analiei ta panta litourgontas pros to simferon mas, parousiazontas mas tis pio epikerdous lisis vasi ton trexon katastaseon.
To sinestima ap' tin alli omos litourgi diaforetika. Litourgi pera apo ta filtra tou sostou ke lathous, apsifontas kathe idous kanones. Den mporis na allaksis i na diamorfosis afti tin foni, mono na tin kanis prosorina na sopasi, zontas me tin psevdesthisi pos tin nekroses.
Pia ap tis dio prepi na akolouthisis? Ta sinesthimata ine toso astata ke metavlita, mpori na se gelasoun, eno i logiki tha su dixni panta ton "sosto dromo". I ironia ine omos, pos mono akolouthontas to sinesthima kapios mpori na gini pragmatika eftiximenos, aneksartita an afti i stigmiea eftixia tou prokalesi mellontiko pono.
Ke o ponos ine ena simantiko meros tis zois pou mas kani na orimazoume ke na sinidopioume pragmata pou prin den mporusame na antilifthume me ton tropo pou ta vlepoume tora.
Polles fores, xoris oute emis i idioi na to skeftoume, kanoume pragmata aprosmena, pou den mporoume oute kan na ta etiologisume. San enstikto pou litourgise apo mono tou. Ekini i stigmi pou drasame, itan me apoliti eleftheria apo ta prepi ke ta giati. Eleftheria apo tin idia mas tin skepsi, pou polles fores, den ine para i ixos ton ideon pou alli mas fitepsan sto kefali. Otan katalavoume ti kaname, eki paremvenni i foni tis logikis ke mas vazi se mia diadikasia na dikeologithoume gia tis praksis mas ston idio mas ton eafto.
Min afisis pote tin logiki na se kani na esthanthis ntropi gia kati pou esthanthikes, giati ine san na niothis ntropi gia ton idio sou ton eafto, tou opiou prepi na mathis na agaliazis kathe kommati tou.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου